Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Marketing voor de mad men van morgen : sterke merken in een wereld van algoritmes
Author:
ISBN: 9789401447218 9401447217 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar 'Marketing voor de mad men van morgen' kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
101 marketingvragen juridisch beantwoord
Author:
ISBN: 9789400009295 Year: 2018 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mag ik mezelf in reclame een Rolls Royce noemen? Wat met fluistersolden? Welke tekens kunnen als merk gedeponeerd worden? Zijn lookalikeverpakkingen toegelaten? Mogen werknemers zelf berichten plaatsen via sociale netwerken over hun bedrijf (“Vind ik leuk”)? Het aanbieden van producten en diensten roept vele juridische vragen op. De verpakking, de merknaam, de reclame en de promotieacties: alles moet wettelijk in orde zijn. Naast de verwijzing naar de relevante wetsartikelen in het in juni 2014 in werking getreden Wetboek van Economisch Recht, wordt de tweede herziene editie van het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord aangevuld met recente praktijkvoorbeelden en rechtspraak. Zo gidst advocaat Tom Heremans u doorheen de vele aspecten van het marketingrecht. De vragen zijn gebaseerd op casussen uit de dagelijkse praktijk van de auteur en geven telkens een concrete oplossing. De vragen zijn geordend volgens de onderstaande thema’s: - correcte informatie en misleidende reclame; - vergelijkende reclame; - prijsverminderingen en solden; - loterijen, kansspelen en wedstrijden; - gezamenlijk aanbod of koppelverkoop; - verkoopmethoden buiten de onderneming (postorder en verkoop aan huis); - verkoop met verlies; - auteursrecht; - merken; - sociale media en privacy; - sancties.


Book
The floor is yours : leren presenteren van brainstorm naar applaus
Authors: ---
ISBN: 9789401457088 9789401443531 9401457085 940144353X Year: 2017 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat, aandacht of sponsoring oplevert ook? In The Floor is Yours geven presentatietrainers Toon Verlinden en Hans Van de Water hapklare tips om te scoren met je presentatie. Weinig tijd? Een saai en complex thema? Last van stress? Te introvert? Hans en Toon geven je voor elk probleem een goede oplossing. En omdat slechte presentaties zo herkenbaar zijn, tonen ze ook met humoristische blik hoe je het zeker niet moet doen.Bron : http://www.academiapress.be


Book
Influencers : Wie zijn ze, waar vind je hen en hoe ontsteken ze de vlam ?
Author:
ISBN: 9789401441032 9401441030 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 4 of 4
Sort by